Poslední recenze (123)
Demolition Man (1993)
Až nepříjemně vizionářský film, z nepříliš vzdálené budoucnosti....
Komando (1985)
Neuvěřitelná sračka fšech sraček, ale po čertech výtečná komedie fšech komedií. Paní nostalgie si přišla na své!!!
Napoleon (2023)
WTF? Co to zase bylo? Opět v moderním trendu, negři tam, kde nemají co dělat (negr jako důstojník francouzké armády?) a moderní účes té Napolionovy štětky (v té době) je fuckt bizár. Navíc je to sestříhané jak leporelo a většinou divák ani neví na co a proč se na to kouká. Spusta komparzu na 10 minut bitevních scén za 2h a 38min? Neuvěřitelně promrhaný potenciál. Jediná linka filmu (natož bitva) není uzavřena a vše vyšumí do ničeho. Prostě nudná sračka, jako už je u nových "velkofilmů" pravidlem.