Recenze (7)
Hlupáček a létající koráb (1990) (TV film)
Nadherna pohadka, skoda, ze u nas asi ne moc znama.
Pokoj (2003)
WHY, TOMMY, WHY?!
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
pro mě osobně za všech 5 hvězd a klidně bych přidal i nějaké ty pruhy...druhý kapitán je o hodně rychlejší a nabitější...asi to je dobou, ve které teď žije...
Mládeži nepřístupno (2013)
vím, že je to zvrácený...ale já se prostě bavil od začátku až do konce!!! trošku slabší dojezd...já bych tomu jinak dal asi i těch 5*...čímž potvrzuji to, že hodnocení tady se nedá vždy věřit a omlouvám se...většině lidí to asi moc nesedlo...ale mě teda jo!!!
Wolverine (2013)
rozhodoval jsem se mezi 3 a 4...nakonec jen ty 3, ale pořád to pro mne je mnohem lepší podívaná, než předchozí Origins...příběh mne bavil, jen trochu ruší nějaký ty chybky...ale jakožto fanoušek X-MENů tomu možná po druhém zhlédnutí tu 4. hvězdu dám...)
Black Books (2000) (seriál)
co díl, to sitcomová perla!!! nezapomenutelné scény (míchání vína nebo boss Pegg...)...prostě dokonalost...))
Srážka s mimozemšťanem (2011)
nemůžu si pomoct...mám rád Peggoviny, mám rád Rogenoviny...a u mě tohle naprosto skvěle zafungovalo))