Recenze (114)
Pokojný bojovník (2006)
Hodně dobrý film. Velmi dobré herecké výkony, perfektní příběh a překrásná Amy Smart. To nemohlo dopadnout špatně :-)
Zítra vstanu a opařím se čajem (1977)
Z dobrých českých filmů je tento zrovna jeden z těch nejslabších.
Ztraceni v lásce (2009)
Nevydržel jsem ani do půlky a moja usnula hned na začátku. Nuda.
Vichr 3 (2017)
Jednička byla super, dvojka se taky dala, ale u trojky jsme se s přítelkyní už celkem nudili. Přesto dávám tři hvězdy. A to hlavně za Hannu Binke. Nedokážu si v této trilogii představit jinou herečku. Je úžasná a krásná. Pracoval jsem v Německu docela dlouho a nikdy jsem tam pěknou holku nepotkal. Vidím, že jsem se asi pohyboval po špatných místech :-D
Vichr (2013)
Filmy tohoto typu zrovna dvakrát nemusím. Chtěla to vidět přítelkyně, tak jsme si to pustili a musím říct, že mě tento film nadchl na tolik, že si hned putíme dvojku. Fakt povedený film. Za mě ****
Zázraky z nebe (2016)
Další nudná konina, která je zde neuvěřitelně přeceněná!!!
Duch ve stroji (2017)
No tak to byl asi nejhorší film, co jsem letos viděl. Od začátku do konce neskutečná blbost.
Špunti na vodě (2017)
Klasická česká kravina ...
Amorův úlet (2006)
Naprosto pohodová oddychovka pro nudný večer, kdy je v TV naprosté hov** :-)
Správní chlapi (2016)
Další film, u kterého nechápu zdejší hodnocení. Nuda od začátku do konce. Zasmál jsem se jednou. Kravina.