Poslední recenze (46)
Vyjednavač (1998)
Akční podívaná se zručně napsaným scénářem a excelentními hereckými výkony (je to takové sólo pro dva – S.L. Jacksona a K. Spaceyho). Napínavý souboj dvou vynikajících mozků, rovnocenných soupeřů ve psychicky vypjaté situaci, má šanci zaujmout i ty, kteří jinak tento žánr příliš nevyhledávají.
Valentino (1995)
Velmi názorná ukázka (bohužel) dobře známého faktu, že ani velmi kvalitní herecké obsazení neznamená vždy zajímavou podívanou. Mdlý snímek nám servíruje čtyřlístek tak trochu praštěných (a ne zrovna šťastných) ženštin. Scénárista dotyčné sice pěkně rozškatulkoval, máme tu jednu čerstvou vdovu, jednu svobodnou, jednu vdanou a jednu rozvedenou, ale na drama se jejich problémy neřeší moc do hloubky a na odlehčené žánry to zas není moc vtipné. Hodně filozofování o ničem a jeden ne moc charismatický Jon Bon Jovi. Asi nejlepší je rozevlátá Gwyneth Paltrowová.
Vražda v Orient expresu (1974)
Dobře natočené - a člověk se navíc může kochat plejádou hereckých osobností několika generací, co jméno to pojem. Pro mě osobně má (bohužel) film jednu kaňku a to (bohužel) na tom nejdůležitějším postu - Poirot v podání Finneyho mi prostě nesedí (jednoduše se mi nelíbí jeho hřmotné a hlučné pojetí, jemně ješitná distingovanost Davida Sucheta mě baví mnohem víc).