Poslední recenze (1 968)
Furiosa: Sága Šíleného Maxe (2024)
7/10. Snímek, který po finanční stránce nedopadne vůbec dobře, ale dle diváků a kritiky dopadla Furiosa velice slušně. I já oceňuji návrat do světa písku, benzínu a všudypřítomných hnusáků a celou projekci jsem si to užíval. Po příběhové stránce absolutní nuda a šeď, ale po té technické je to naprosto skvělá podívaná. Má to grády a ani chvíli jsem se nenudil i přes tu nadstandardní stopáž. Scéna s náklaďákem je ozdobou celého filmu, který jistě má své neduhy, ale své příznivce jednoznačně nadchne.
Kuciak: Vražda novináře (2022)
8/10. Dokument si pouštím s odstupem času a je až neuvěřitelné, kam až se politická situace na Slovensku v roce 2024 vyvinula. Snímek je skvěle sestříhaný, ale výtku musím dát v absenci titulek u výslechů, které jsou hůře posluchatelné a hůře rozeznatelné. Kdyby to nebyla krutá realita, jednalo by se o skvělou detektivku se skvělými mafiánskými hereckými výkony. Je smutné kam až se Slovensko dostalo. Mladí lidé prchají pryč a vláda se snaží dělat vše pro to, aby umlčela opozici.
Back to Black (2024)
7/10. Vskutku moc pěkně natočený film, který uteče stejně rychle jako život Amy. Po prvních nic neříkajících 30 minutách se film rozjede a celou kariéru (včetně přešlapů) si budete společně s Amy vychutnávat. Herci překvapili a osobně mohu s čistým svědomím říci, že film dopadl daleko lépe než film o Bobu Marleym, který do kin přišel o pár měsíců dříve, a který byl velkým zklamáním. Film je spíše přízemnějšího rázu, což mně osobně sedlo daleko více než kdyby se film snažil o gigantické záběry z koncertů (ale i to zde v malé míře je). Pro fanoušky hudby povinnost, pro ty ostatní moc příjemný snímek se skvělým soundtrackem, dojemným příběhem a novými tvářemi, které za pár let budeme ve filmech/seriálech vídat hodně často. Možná mohl být film v několika scénách trochu odvážnější a v něčem i nechutnější pro zvýraznění toho, jaké je to být na dně. Za mě poctivá čtyřhvězda.
Poslední deníček (3)
NÁVŠTĚVY KINA 2024:
LEDEN
Jeden gól - viděno 5.1. v kině Lucerna
Chudáčci - viděno 10.1. v kině Aero (předpremiéra "Tady Vary")
S tebou nikdy - viděno 16.1. v Premiere Cinemas Hostivař
Bastard - viděno 18.1. v CineStar Anděl
Chudáčci - viděno 25.1. v CineStar Černý Most
Argylle: Tajný agent - viděno 31.1. v CineStar Černý Most
ÚNOR
Železní bratři - viděno 7.2. v kině Aero (předpremiéra "Tady Vary")
Zóna zájmu - viděno 8.2. v kině Světozor
Bob Marley: One Love - viděno 21.2. v CineStar Anděl
Zimní prázdniny - viděno 25.2. v kině Pilotů
BŘEZEN - měsíc Duny
Duna: Část druhá - viděno 1.3. v Cinema City Flora (IMAX)
Duna: Část druhá - viděno 8.3. v CineStar Černý Most (THEATRE DELUXE)
Duna: Část druhá - viděno 22.3. v Cinema City Flora (IMAX)
Neposkrvrněná - viděno 19.3. v CineStar Anděl
Dokonalé dny - viděno 31.3. v Cinema City Nový Smíchov
DUBEN
Gump - jsme dvojka - viděno 28.4. (9:10) v Cinema City Chodov
Rivalové - viděno 28.4. (12:50) v Cinema City Chodov
Top Gun: Maverick - viděno 28.4. (18:15) v Cinema City Nový Smíchov (4DX)
Manželé Stodolovi - viděno 28.4. (22:10) v Cinema City Chodov
Kaskadér - viděno 30.4. v CineStar Černý Most
KVĚTEN
Rivalové - viděno 9.5. v CineStar Anděl
Havěť - viděno 13.5. v kině Lucerna
Back to Black - viděno 22.5. v CineStar Anděl
Furiosa: Sága Šíleného Maxe - viděno 23.5. v Cinema City Flora (IMAX)