Recenze (264)
Rammstein: Völkerball (2006) (koncert)
Závidím lidem, co tam byli a zažili to naživo! Skvělá show!!!
Farma zvířat (1954)
Relativně nedávno jsem četl knižní předlohu od G. Orwella, která byla vynikající a možná i proto mě tento film malinko zklamal. Děj se drží knihy celkem věrně, ale mě osobně přišlo, že to bylo takové nemastné neslané a proti knize asi i něco chybělo. V tomto případě platí, že kniha je mnohem lepší než film.
Správní chlapi (2016)
Dlouho jsem se u filmu takhle nezasmál. Parádní podívaná, u které se člověk ze srdce zasměje :) 4*
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Světlý okamžik mezi českými luhy a háji. Doufám, že nezůstane jen u jednoho a toto byla první ochutnávka :-)
Predestination (2014)
Hodně dobrá časová smyčka plná paradoxů. Mě se to líbilo a určitě si někdy pustím znovu. 4*
Doupě (2014)
Úplně stejnej film ? Nechápu, koho toto mohlo napadnout...
Fakjů pane učiteli (2013)
Dlouho jsem se u filmu tak nezasmál :-) Stálo to za to!
Pancéřová holka (1995)
WTF ???!! Co to sakra bylo? Asi ještě nikdy jsem neviděl takovýhle film. Jednou si to budu muset pustit až budu zhulenej, protože do té doby to asi neocením naplno :D Pro jistotu nehodnotím, nevím jak.
Simpsonovi (1989) (seriál)
S touto žlutou rodinkou jsem vyrůstal a není divu, že jsem si je zamiloval, že se stali fenoménem a jedním z nejlepších seriálů vůbec. A jako plus je u Simpsnů i český dabing, který se rozhodně řadí k tomu nejlepšímu v české dabérské tvorbě. 6z5* :)
Malá Velká Británie v USA (2008) (seriál)
Opět naprostý masakr, kdo se díval na Malou Velkou Británii, musí kouknout i na tohle.