Recenze (500)
Matrix Reloaded (2003)
Začiatok pomalší. Vizuál veľmi slušný aj po takej dobe. Sion zaujímavý, tak nábožensky ladený. A zrazu prichádza súboj s Agentom Smithom, súboj v zámku, a diaľničná naháňačka, všetky som si prehrával ešte kedysi dávno aspoň 50x dokonalosť sama o sebe. Aj keď záver je slabší, nič iné mu nemôžem vyčítať. Perfektná hudba, taká neopakovateľná a samozrejme Neo a spol to hrajú skvelo.... 95%’
Upgrade (2018)
Veľmi zaujímavý počin, z ktorého ten rozpočet nebol vôbec cítiť. Výborný scenár, ktorý postupne ako detektívka odhaduje zápletku s perfektným koncom. Výborný Logan. Miestami mi to pripomínalo v jednom dvoch súbojoch matrix. Veľmi slušná hudba, veľmi prijemne osvieženie v žánri.. taký maly mix Terminátora a Matrixu. 85%
Armageddon (1998)
Skvelo natočené, s výborným vizuálom, perfektnou hudbou a hviezdnym obsadenim🥰 Keď som bol maly, zbožňoval som tento film. Obsahuje určite klišé, a má diery ako v scenári, tak aj vo fyzike. Ale Bruce Willis s jeho charizmou a partiou samých známych hercov to celé zakrýva. Skvele hlásky a slušný záver.... 90%
Pasažéři (2016)
Film o tom ako Chris Pratt stretol svoju Gamoru. Pokorná príjemná sci-fi, s vybornym obsadením, dobre sa to pozeralo. Scenár slušný, aj to ako ju zobudil sa mohlo odohrať ináč. Škoda že Laurenc tam bol tak krátko. Záver veľmi slušný. Romanca vo vesmíre ako vyšitá. Hudba tiež fajn....80%
Šílený Max: Bojovník silnic (1981)
Takto som si to predstavoval. Skvele akčné scény, skvelý vizuál aj kostýmy. V každom ohľade výrazne lepší. Aj Max už je pravý Mad Max. Scenár tiež vcelku fajn. Záverečná naháňačka na tu dobu určite kultová záležitosť. Za 2 roly sa takto posunúť no pekne. Veľká spokojnosť 75%
Šílený Max (1979)
Cakal som niečo viac dobové, hlavne po kostýmovej stránke. Už je dosť cítiť rok výroby. Tie naháňačky na autách a zrychlovacky vcelku fajn. Mel Gibson obstojny. Veľmi nechápem ako toto dokázalo zarobiť v kinách neuveriteľných 100mil. Musim ale uznať že za 0,3mil toho viac spraviť ani George Miller nemohol spraviť, ale laxnosť scenára je obdivuhodná, hlavne smrť manželky či finále ... 40%
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Teenagge film, ktorý má krásne lokácie, občasná nostalgia za časom s Iron Manom, sympaticky mysteriózne. Triky a efekty boli super hlavne v kine, v tv to tie grady nemá. Skvele podtitulkove scény. Tom Holland je fakt vydarený spiderman, len už je to predsa after Endgame... 85%
Avengers: Endgame (2019)
Zavŕšenie 11 ročného budovania niečo, čo zmenilo svet filmu zásadným spôsobom. 11 rokov som si postupne budoval vzťah k tomuto svetu. Všetko sa raz konci, ale taký koniec je viac než zaslúžený. Nemá to tempo prvého dielu, ale emocii o to viac. Celu záverečnú bitku som mal slzy na krajíčku. Absolutórium zato, ako to celé dokázali udržať v medziach ako zmyselnosti. Tak veľa postáv a človek v tom má stále pomerne dosť jasno, len vďaka postupnému budovaniu, ktoré trvalo 11 rokov. Najviac smutno mi bude za 🙏 Ironmanom, captain americom o chlp menej. Obaja dostali krásne vyvrcholenie. Ironmanove má dostalo viac, potom už nezostalo toľko síl, podobne ako vo Wolverinovi poslednom..... 100%
Avengers: Infinity War (2018)
Pamätám si ako som to dopozeral v kine a nemohol som tomu uveriť. Naozaj neuveriteľne, ako dokáže postaviť Marvel latku vyššie a vyššie. Perfektne prepojenie postáv, deja, grandiózny scenár. Úžasne akčné scény, to napätie a záver ako zo zlého sna. Vybičované emócie. Tak zvládnuté z každej strany už od prvej scény, chcelo sa mi plakať aj sa to podarilo. Thanos mal svoje premýšľanie take logické vo svojej podstate, a čo preto dokázal urobiť..... klobúk dole pred režisérmi Russovcami. Všetkými hercami na celé s Iron Manom a Thorom.... 100%
Hvězdná pěchota (1997)
Skvelo sa to pozera, aj po takom case. Casper aj Denise vyzeraju spolu fajn, chemia funguje, Neil Patrick vyzera dost mlado. Skvely sekundant Ironside. Zaklad je vsak vizual, skvele akcne sceny, aj pribeh ako tak. Nenudi to, vela krvi ako v Total Recall. Hudbu som velmi nevnimal, zaver neprekvapivy... 90%