Recenze (290)
Josef a jeho skvostný plášť (1999)
Tu pátou hvězdičku přidávám za streamovanou derniéru DJKT Plzeň.
Egypťan Sinuhet (1954)
Téměř zapomenutý poklad, neprávem opomíjený...
Mlhy na blatech (1943)
Stará dobrá klasika, která upřímné a vnímavé duši přináší útěchu a povzbuzení.
Jeden život (2023)
Film, který nám přípomíná, co vlastně jsme, proč tu na světě jsme a jací bychom se měli snažit být. Takových filmů není nikdy dost a hodnocení filmařiny je v nich víceméně podružné.
Vstup zakázán (1959)
Tři hvězdičky Vláčilovi za mrazivé drama s odleskem slunce ve vánoční kouli. Druhá povídka s nakonec "prohlédnuvší" Švorcovou je ryze poplatná době a lze ji vynechat.
Happy End (1967)
Velmi zajímavý, originální a jedinečný počin, jehož shlédnutí Vám potěší srdce a promasíruje bránici. :-))
Vozka smrti (1921)
Lépe než Karlos80 a liborek_ bych to nenapsal... Úchvatné dílo.
Láska nebeská (2003)
Jak málo stačí - bohužel - k tak přehnanému hodnocení...
Vraždy podle Agathy Christie - Série 3 (2021) (série)
Mám určitý smysl pro francouzskou nadsázku v tomto téměř nekonečném cyklu. Na druhou řadu se dalo alespoń částečně dívat a některé příběhy, možná právě ty, které s Agathou Christie neměly vůbec nic společného, byly dobré. Třetí řada ale opět sklouzává na úroveň řady první, spíše odpadové... Update recenze: Dobrá zpráva je, že dvěma posledními epizodami třetí řady, které zatím nejsou v seznamu uvedeny (Mortel Karma S03E09 a Meurtres au Pensionnat S03E10) série opravdu definitivně skončí.
Otec Brown - Muž ve skrytu (2023) (epizoda)
Ta jedna hvězda jedině kvůli znovuobjevení Flambeaua...