Recenze (5)
Dark (2017) (seriál)
Po třetí sérii za pouhé 3*...chybí mi až moc odpovědí, až moc věcí mi tam nepasuje. Čtvrtá * je za úžasný soundtrack 🎶.
Hollywood (2020) (seriál)
Shlédnuto na jeden zátah. Je to veselé, hravé, hodně "barevné", ještě více naivní, ale pořád se tam něco děje a já se skvěle bavila až do konce.
Neuvěřitelná (2019) (seriál)
Mohl to být super film. Ale jako seriál se to táhne a je to vážně nuda. Hvězdu navíc dávám za nesympatickou Marii a ukázku toho, jak snadno může jít všechno do háje i bez vašeho přičinění.
Vis a vis (Antena 3 / Fox verze) (2015) (seriál)
Taková drsnější telenovela. Holky vám k srdci sice přirostou, ale děj a zápletky na Španěly hodně slabé. Škoda.
Téměř dokonalá tajemství (2019)
Vtipné. Originální. Pravdivé. Velmi přirozené. Prostě super.