Recenze (18)
Silo (2023) (seriál)
Vlastně jsem to zkusil jen kvůli Rebecce. Začalo to nadějně, ale ta oprava generátoru ve třetím dílu byla tak trapná, že jsem to vzdal.
Oktopus (2023) (seriál)
Fajn seriál na pondělní večer. Marika alias Fáberová je kočka a jak byla furt nasraná, slušelo ji to ještě víc 😏 nevadila by mi další série.
Známí neznámí (2021)
Celkem sympatická sestava herců až na pana Airbank, jehož hlas mám spojen s jednou z nejotravnějších reklam.
Bullet Train (2022)
Sranda, ale trochu křečovitá.
For All Mankind (2019) (seriál)
Je nutné zapomenout na vše co člověk ví o kosmonautice a vesmíru, jinak se na to nedá dívat 😅
Stranger Things (2016) (seriál)
S každou další sérií mi to tím protahováním stále víc připomíná La Casa de Papel, vlastně nevím proč se na to dívám a s pocitem ať už to proboha skončí. A ty otravné, rádoby vtipné postavy typu vyhulenec s umělým hárem z dodávky nebo ruský pilot, pokud bude další série, děkuji nechci.
Včela na mušce (2022) (seriál)
Vydržel jsem 2 díly, je to trapné a nudné.
Dexter - Otcovy hříchy (2022) (epizoda)
A co jste čekali, že se to bude uměle natahovat na dalších x sérií...? Sbohem můj tajný vzore, nikdy nezapomenu :)
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Slátanina na n-tou, jejíž sledování je čistej masochizmus. Vlastně ani nevím proč jsem se na to dodíval, asi ze zvědavosti, jestli další díl může být ještě přitaženější za vlasy než ten předchozí a taky že byl :)
Manhattan (2014) (seriál)
Fyziky pramálo, jen se řeší trapné vztahy, včetně jedno lesbického, jak tomu v dnešní době má být ve správném seriálu. Když se na začátku druhé série začalo spekulovat, jestli má Robert Oppenheimer milenku, vzdal jsem to.