Recenze (1 240)
Na sever od slunce (2012)
Jako proč vlastně ne, šlo určitě natočit lépe, ale je fandovské a stále nadprůměrné. Neni to dlouhé, je na co se koukat. Je to inspirativní. tAkže ano..
Sugar (2024) (seriál)
Prazvláštní dílko, které ale funguje. Naštěstí, Jinak i přes ten lacinej twist tam vidím spousty podivných nelogičností a fádních klišé. Nemluvě, že formou, kdy prostřiháváš černovílé retro snímky- tak obsahu moc nepřidáš. Ale ta atmosféra a pohrávání si s divákem trošku na intelektuálně artovou notu. Hm jakože lze doporučit, ale od 5 hvězd se lehce odečítají body dozadu.
Dokonalé dny (2023)
Perfektní snímek, zccla vás ohltí, ačkoliv se nic neděje, toto mi sedlo, je krásné, je umělecké, je plnéemocí, je skvěle zahrané. Prostě ano....
Dobré místo (2016) (seriál)
Eee, zajímavý nápad, ale nepřijde mi dost vtipné ani chytré, od každého trochu, spíše trapné často,,
Bombastický Johan (2022)
Hm, pěknej bizarr, přitom vlastně šokující bizar ne. Není ani komedie ani drama. Prostě divné amatérské (především scénaristicky) dílo. Toto je Norweigan style? Toto se jim líbí tato sládatnina? Zachránilo to asi 2 světlé momenty před pádem na 2 hvězdy.
Bratři Sunovi (2024) (seriál)
Srovnám li tento pilto a pilot seriálu Gentlemaní, který jsem viděl těsně před tím. No. Velká bída. Dál nepokračuji, toto americké plytké nic nemá úroveň,,
Gentlemani (2024) (seriál)
Pěkné, odpočinkové. Ritchiemu seriál sluší. Za mě zas tak neopadá v druhé půlce, jak se zde vytýká, samozřejmě, není to jak pilot :) Spíše mě moc neuspokojil záver, tj. poslední dva díly. Proto hvězda dolů, jinak by skoro bylo za plnou...8,5/10
Nyad (2023)
Jako vlastně jo, trošku divně seskládané a mohlo být o tu 1/2 hodinu kratší, ale napětí udržuje a je to příjemné vyprávění se špetkou inspirativnosti. Why not.
Šógun (2024) (seriál)
Neoslovilo na začátku, příliš zamotané, příliš Japonců, akce nedůvěryhodné, hlavní herec nesympatický, podivné chování osob, Nveím na kolik % z toho předloha a na kolik si zas USAmeni uděali věc pro svém a pro své komerční konzumní potřeby.
Zóna zájmu (2023)
Moc dobrá filmařina. Tak malicherné věci, tak intimní pohled, prostě záleží, kolik si toho do sebe pustíte. No a přidává tomu hrozně to kvalitní zpracování. Prostě vše se kloubí ve smutné silné umění.