Recenze (42)
Blikající světla (2000)
Ale i přes nehygienické nádobí a rozvařené, nevalně oloupané brambory, jim dávám čtyři hvězdičky. Jednu pro Stefana, jednu pro Petera, jednu pro Arna a jednu pro Torkilda. :-)
Charlieho andílci: Na plný pecky (2003)
Tenhle film je jeden velkej "LOL". Už dlouho jsem se při sledování filmu necítil tak trapně, ale nenudil sem se, tak že ***, ale slabé tři.
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Naprosto skvělý Johnny Depp, překrásná Keira Knightley a čistě funkční Orlando Bloom. Byl by to pro mne skvělý film, ale hrozně mě irituje ten "Bruckheimerovský" nádech celého filmu. Zkrátka mě to v něčem připomíná všechny ty Skály, Con Airy atd. a to já vůbec nerad. Snad je to tou hnusně "heroickou" hudbou (viz. Skála) či místy hloupým humorem. Je mi to líto, ale jen ***.
Zesil to! (1990)
Takhle má podle mne vypadat teenagerovský film! Leč stará, ale stále úžasná podívaná s výborným Christianem Slaterem a Samanthou Mathis.
Gattaca (1997)
Skvělé originální sci-fi s výborným Ethanem Hawkem, ještě lepším Judem Lawem a krásnou Umou Thurman. Jen nedokáži pochopit, jak je tento vysoce kvalitní a silný film, tak přehlížen!
O Schmidtovi (2002)
Úplnej souhlas s Civalem! Ty ** jsou jen kvůli celkem slušnému Jacku Nicholsnovi. Zbytek nestoji za řeč.
Eastie Boys (1999)
Inteligentní německá komedie, která se nevyhne srovnání s našimi Pelíšky. Ale vidím to tak, že kdyby jste byli Němci, tak byste zas říkali, že Pelíšky jsou dobrý, ale na Sonnealle to nemá :).
Běžící muž (1987)
Vzhledem ke skvělé knižní předloze Stephena Kinga nemohu tomuto paskvilu dát vyšší hodnocení, než je odpad! Kdyby tu šlo hodnotit ještě méně, tak se nerozmýšlím!!
8 žen (2002)
Skvělá, inteligentní a nápaditá detektivka s prvky muzikálu, které jsou naprosto vynikající a vůbec zde nepůsobí rušivým dojmem, jak by se mohlo zdát. Ba naopak! A to nejsem velkým příznivcem tohoto žánru = muzikálu.
Anatomie (2000)
Sice nic nového pod sluncem, ale docela dobře jsem se pobavil. Takže ****, možná spíše ***1/2.