Recenze (42)
Země nikoho (2001)
Tak nevím, nevím. Tento film by si jistě zasloužil Oscara, pokud by ten samý rok nebyla nominována ve stejné kategorii Amélie z Montmartru. Ta tento film přebíjí ve všech směrech. Ale jinak je Země nikoho skvělým filmem, který vám ňákou tu dobu zůstane v paměti.
Mlčení jehňátek (1991)
Bez debat nejlepší z Lecterovské trilogie!
Červený drak (2002)
Dávám **** už jen kvůli výbornému obsazení, které se takhle pohromadě jen tak nevidí. Jinak mnohem lepší než Hannibal, ale aby to trumflo Mlčení jehňátek...tomu něco kapánek chybí.
Oko (2002)
Po Ringu další výborný asijský horor, který nešetří nápady a nepostrádá dokonale mrazivou atmosféru.
Má mě rád, nemá mě rád (2002)
Celkem povedený film s opět skvělou Audrey Tautou tak, jak jí asi ještě neznáte.
Ti druzí (2001)
Po delší době opravdu kvalitní duchařská podívaná s výbornou Nicole Kidman v hlavní roli s opravdu hustou atmosférou!
Underground (1995)
Tak tohle je bezpochyby nejlepší a nejkrásnější dílko Emira Kusturici a stejně, jak píše Radyo, jdu si ten soundtrack sehnat taky. Hudba je naprosto geniální!
Cyborg (1989)
Nelze nic jiného než doporučit! No řekněte, znáte jediný lepší film Alberta Pyuna, než je tento "skvost"?! :))
Klub sráčů (2000)
Tak tohle je největší stupidita, co kdy kdo mohl natočit! Po deseti minutách jsem to musel vypnout! Možná si řeknete, proč to vůbec hodnotím, když jsem to neviděl celé. Protože tento film je zdraví škodlivý a musí se na něj upozornit!
Jay a mlčenlivý Bob vrací úder (2001)
Podle mého nejslabší film Kevina Smithe. Opravdu jen pro fanoušky jeho filmů. Měl jsem pocit, že to trochu zaváni "prcičkovským" humorem a ten já nerad! Kevine, promin...jen ***