Recenze (55)
Griselda (2024) (seriál)
Sklamanie. Slabý odvar toho, čo som očakávala. Nevyužitý potenciál témy.
Marco (2021)
Totálna nuda! Dve hviezdičky len pre knižnú predlohu, z ktorej tu toho teda veľa neostalo. Nesympatická dvojica Carl a Asad, tá výmena predstaviteľov bola teda streľba do vlastného kolena. Celé zlé.
Pozadí událostí - Paridův soud (2022) (epizoda)
Akože o čom to je? Nechutné, hlúpe, no v dnešnej dobe asi IN.
Mulholland Drive (2001)
Lynch nie je pre každého a to je dobre. Prelínanie snov a reality, sklamanie, láska, žiarlivosť. Dokonalá réžia, kamera, scéna a k tomu fantastická hudba.
Satan přichází (2006)
Tak toto sa celkom nepodarilo. Asi som namlsaná dokonalosťou z roku 1976. Tak z úcty za snahu 3 hviezdičky.
Láska je láska (2012)
Komédie moc nemusím, ale toto celkom pobavilo.
Na schovávanou (2019) (seriál)
Otrasný seriál. Človek pri tom zaspí. Trápna snaha o napodobeninu severských seriálov.
Pumpa (2020) (seriál)
Nepozerateľné aj uputávky! Nie Pumpa, ale Žumpa plná sr...ek!
Fukušima (2020)
Toto som dopozerala s utrpením. Jedna veľká nuda. Katastrofálne dialógy, to ukláňanie lezie totálne na nervy. Ak je to takto v každej jadrovej elektrárni, tak nás Boh ochraňuj.
Stoker (2013)
Went nám ušiel z väzenia a napísal dobrý scenár, z ktorého režisér vytiahol všetko, čo sa dá. Dokonalá atmosféra, skvelé herecké výkony. Viac takýchto filmov.