Recenze (19)
Srbský film (2010)
Tak tohle bylo moc i na mě...každou chvíli jsem se rozhodovala, že to raději vypnu...takovouhle prasárnu jsem ještě neviděla...hodně lidí si řekne, že v době free porna na internetu, kde se dají najít všemožné úchylárny atd. už člověka nemůže nic překvapit,ale tohle? Naznačený sex s novorozencem, nebo s mrtvým synem...no co to je? Jak někdo mohl dopustit tohle pustit na veřejnost? Je to prostě nechutný od začátku do konce...a kdybych se měla zamyslet nad nějakým dějem, nebo jestli se tomu vůbec dá takhle říkat, tak tam vlastně není vysvětleného vůbec nic...režisér se holt upnul jenom na to, aby ukázal co nejvíc prasáren a ty pak nahrubo poslepoval, aby to mohl nějak prezentovat...nebo se chtěl nějak zviditelnit tím, že se snažil šokovat?...
Hra o trůny (2011) (seriál)
Tak jsem se konečně dostala ke knížce :-)...seriál se mi líbil od začátku, jen teď, když jsem měla možnost porovnat to s knížkou, tak mě trochu mrzí, že z postav v seriálu mám jiný pocit, než když o nich čtu v knížce :-)...Díky tomu, že je tam tolik postav, si každý může najít tu pro něj nejzajímavější...jen je trochu škoda, že díky hodně postavám se čas od času, no vlastně hodně často, rozhodnou, že vám ji nechají zabít :-D...Sice tu není nouze o sex, násilí, intriky, lásku a podobně, ale je pravda, že kolikrát se v díle nestane téměř nic, ale stejně chcete vidět další :-D PS: už by mohla být další řada :-D
Zmizení (2013)
Další věc, která mě moc nenadchla...chybí nějaké vysvětlení...ke konci už to člověka spíš rozčiluje, než zajímá :-)
Únos (2012)
Zajímavý zvrat na konci, ale možná by celý film stačil na jeden díl nějaké kriminálky...
300: Bitva u Thermopyl (2006)
No...je vidět, že na efektech se někdo vyřádil, ale k tématu filmu se mi to nehodí...vždyť je to jak Matrix za dob Sparty :-D
Trans (2013)
Na tomhle filmu se mi vážně líbilo, že je to strašně zamotané a až na konci se člověk dozví, jak to překvapivě bylo. Film si s rozuzlením větveného děje poradil podle mě hodně dobře, že se v tom člověk neztratil :-).
Temný případ (2014) (seriál)
Asi první kriminálka, u které mi nevadilo, že je jeden příběh na 8 dílů :-D...dala jsem o hvězdičku míň, protože na to, jak je to celé zamotané a děje se tam toho opravdu hodně během všech dílů, tak mi přišlo, že konec je moc narychlo...a taky mi tam trochu chybělo zjišťování motivu...na to, jak je jeden z detektivů duševně založený a přemýšlející o všem možném, tak tohle jakoby vypustili...prostě bych to rozuzlení na konci posledního dílu chtěla víc dopodrobna :-)
Transcendence (2014)
Ano, je tam spousta věcí, nad kterými, když se člověk zamyslí, zůstává rozum stát. Scifi moc nemusím, proto se většinou v konkrétních souvislostech nerýpu. A prostě když to člověk bere tak, jak to je a tolik nad tím nepřemýšlí, jako někteří, je to podle mě povedený film...vždyť na pohádky taky každý nekouká z toho důvodu, že hledá, kam přivázaná princezna u draka v jeskyni chodila na záchod, nebo co tam jedla a podobně. Já to prostě brala jako pohádku a líbilo se mi to. Depp jednoduše zahraje cokoli. Víc než na řešení toho, proč tohle a tamto je film zaměřený na to, co je člověk schopen udělat pro lásku, víra v něco, strach z neznáma, ukvapené závěry a podobně. Protože je to jeden z mála scifi, který mě na konci dohnal k slzám, proto ho hodnotím tak, jak hodnotím.
Avengers (2012)
I když jsem před tím jednotlivé filmy neviděla, bavila jsem se u toho celou dobu. Film mě navnadil na tolik, že jsem pak zpětně filmy dokoukávala.
Lolita (1997)
Zajímavý námět toho, jak si i poměrně mladá dívka je vědoma postupně toho, jak může muže ovládat. Prostě zajímavá originální podívaná. Jen co je z doslechu, tak je tam údajně pozměněný vývoj vztahu, kdo komu nadbíhal...já knížku nečetla, ale film se mi prostě líbil.