Recenze (94)
Občanská válka (2024)
Ukážka toho čo za hrozné činy sa dejú vo vojne. Film je vážny a snaží sa byť miestami umelecký. Obsah klasický ako pri iných filmoch.Trištvrte filmu mi to prišlo nudné, aj keď sa tam občas niečo udialo. Na konci to bolo zaujímavejšie, ale začalo to byť aj dost hlúpe a nelogické. Najviac sa mi páčila vojenská technika a jej zvuk v Imaxe. Priemer. Film na jedno pozretie.
The Starry Love - Episode 40 (2023) (epizoda)
Prezrádzam! Veľká škoda. Celý čas sme s hrdinokou a jej sestou a po ich obetovaní sa dočkáme len náznaku znovurodenia. Poctivo sa posledné časti plakalo,ale hrdinka sa štátneho konca v seriály nedočkala. Hlavne oslava obety. Mohli nám uakzať šťastný koniec pre hlavné hrdinky.
The Starry Love (2023) (seriál)
Tak pekný seriál. Fantasy, rozprávkový, láska a vtipný. Je to iný štýl humor ako poznáme z našich končín. Výborný kasting. Veľa vedľajších postáv, ktoré sú sympatické alebo také aké majú byť. Nádherná hudba. Aj keď nerada lebo seriál je to naozaj výborný v danej téme....Jednu hviezdičku strhávam za posledné časti kedy sa zmenil vyrazne ráz serialu a za poslednú časť,ktorá podľa mňa si zasluzila viac a bolo tam cítiť neprekvapivo čínsku náturu.
Premiantka (2024)
Asi sa to snažilo mat iný prístup k teme učiteľ a študentka...Ale bolo to nudné. Trištvrte filmu úvod, rýchla zapletka a rýchle rozuzlenie (teda ani nie rozuzlenie, lebo všetko sme to vedeli od začiatku a nič také sa tam ani nestalo). Herci fajn ako Freeman a Ortega, ale veľmi slábý dej...Už dlho sa mi nestalo,že by som pozerala na hodinky, kedy film skonči.
Legenda jménem Lamborghini (2022)
Začiatok, keď začínal bol dobre natočený, ale s prestrihom na 90 a potom posun do 60, tak sa menil celkový filter filmu a vizual pôsobil lacno. Dej rovnako od lepšieho k horšiemu.
Ferrari (2023)
Film o krátkom useku Ferrariho súkromné života a víťazstva v dôležitom závode. Herecké výkony veľmi dobré, obsahovo zaujímavé boli najviac časti zo závodu (ukazujuce drsnú realitu vtedajších zavodov). Anak to bolo o manželke a milenke. Čo bolo zlé, boli naozaj zlé efekty pri nehodách áut. Veľmi slabé. Celkovo nie zlé, ale čakala som viac o živote Ferrariho.
Napoleon (2023)
Bolo to drnsé, čo malo byť, tak to bolo v poriadku. Bitky mi prišli realistické. Celkovo alebolo slabšie. Samotné vykreslenie Napoleona a jeho vzťahu s Josephine. Niečo tomu ako celku chýba. A udieralo mi do uší (chápem, že sa to natáčalo v angličtine), ale film o Napoleonovi a jeho láske k Francúzku, a do toho odvšadial, taká ta britská (lepšia) angličtina a streti sa aj Angličanmi.... Jedine ruský cár mal nejaký prízvuk a nevyzeral ako typický Angičan narozdiel od ostatného kastingu. Vanessa Kirby super.
Aquaman a ztracené království (2023)
Toto bola čisto Marvelovka. Skoro to dali do pozicie komedie ala Thor, kde hlavneho hrdinu zosmiešnovali. Cca prva polhodina posekaná, kde len sa striedaju scény od bežných po akčné. Na to že po rokoch našiel matku, tak sa rozprával hlavne s otcom a matka bola hlavne v akčných scénach. Keďže Amber zostrihali, tak tam s ňou veľmi mala interakcia. Ale čakala som menej Meri (nesúhlasím čo Amber spravila, sle škoda, postava Meri je fajn). Čo je škoda lebo pribehu to chyba. Vidíme vzťah hlavne s bratom, čo je také na to čo spravil veľmi dobré. Vadila mi otrepaná rocková hudba, ale ku koncu filmu už bola klasická hudba a lepšie skladby. Efekty sú dosť slabé. Pod hladinou rozmazané tváre, aj keď bol to asi tak myslené. Niektoré scény čisto ako z počítačovej hry. Zdalo sa mi to, alebo je narážka na Pana Prsteňov. Škoda, dvojka nenadviazala na jednotku. A pritom svet spravili krásny, a najlepšie časti sú pod morom s obyvateľmi Atlantídy, tak ako v jednotke. 3 hviezdy.
Nech svět světem (2023)
Zabite dve a pol hodiny. Námet dobrý, herci fajn, ale ten príbeh jalový. Ako áno, je to te typ filmu tajomna a objavujeme a do toho myšlienka...Len prevedenie slabšie. Konania postav hlúpe v mnohých prípadoch. Niektoré veci nevysvetliteľné. Klasika Netflix musí do každého filmu, alebo seriálu vložiť niečo politické ako tu len,že belochom neverime.....Ak by to malo druhú časť,tak možno by to zmysel malo...
Dívka a moře (2023)
Myslela som, že to bude nudnejšie, ale nakoniec to plynulo. Páčilo sa mi, že to nie je točené na ponurú drámu,a le tak rodeine a sympaticky. AKo obdivujem jej rodičov, že si pustili dieťa na takú cestu. Polročný neustály strach to musel byť. A ju zas obdivujem, že sa nepoto z búrok a hlavne tých obrovitánskych vln. Tie sú desivé a že sa s tou lodou aj potopila....Brutál.