Recenze (2 518)
Spaceballs (1987)
Ťažko vydreté tri hviezdy. Väčšinou je to trápne, ale je to paródia na Hviezdne vojny, a to to zachraňuje. 5/10
48 hodin (1982)
Ten film nie je zlý, ale neskutočne zostarol. Dnes už pôsobí dosť mimoňsky a preto u mňa len 5+/10.
Generálova dcera (1999)
Tento film by bol lepší, ak by nebolo neprehľadného vysvetľovania motívov a pozadia vraždy. Ináč celkom ok. 6+/10
Strašidelný dům (2003)
Infantilná kravina. 2-/10
Kickboxer (1989)
Je to blbina podľa rovnakého scenára ako milión iných Van Dammových filmov, ale dobre sa na to pozerá. 6-/10
Dokonalá vražda (1998)
Veľmi napínavé až do konca, ale ten je dosť neprekvapujúci. 7+/10
Karcoolka (2005)
Neskutočne hnusná animácia a priblblý príbeh, kde je len veľmi málo vtipných pasáží. Fakt trápne a o ničom. 3+10
Přepadení 13. okrsku (2005)
Pekne drsný film s béčkovým, ale zaujímavým príbehom a skvelým hereckým obsadením. Škoda že akcie nebolo viac a nebola nápaditejšia. Tento film neprináša žiadne nezabudnuteľné momenty, ale na jeden večer ponúka solídnu porciu zábavy. 6+/10
Fontána (2006)
Je to taký všelijaký film - na môj vkus príliš artový a teda ťažko stráviteľný. Osobne si oveľa radšej pozriem nejaké akčné béčko, ale uznávam kvality tohoto filmu. Páčila sa mi veľmi zaujímavá atmosféra, ale obávam sa, že záver som moc nepochopil. Celkovo zmiešané dojmy, ale celkovo to bolo dobré. Len by som ten film nedokázal tak skoro pozerať znovu a potrebujem si prepláchnuť hlavu poriadnou akciou :-D. 7+/10
Krvavý sport (1988)
Je to síce blbé a Van Damme natočil minimálne jeden identický film ako bol tento (Súboj cti), ale tu bol fakt vo forme. Béčko ako vyšité, ale celkom príjemne odpozerané. 5+/10