Oblíbené filmy (9)
Kmotr (1972)
Kmotr II (1974)
Kmotr III (1990)
Mluv s ní (2002)
Parfém: Příběh vraha (2006)
Tajemství slov (2005)
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Tak tenhle film me tak vtahl do deje, ze jsem na dve hodiny ztratila pojem o realnym zivote. Opravdu uzasny snimek, na ktery hned tak nezapomenu.
Předčítač (2008)
Odchazela jsem z kina s hodne tezkym srdcem a silnym pocitem smutku na dusi, ale zaroven se tam nekde krcilo nadseni z uzasneho umeleckeho dila, na ktere jen tak nezapomenu. Nevim proc, ale mam zalibu v podobnych filmech, ktere me nuti premyslet nad tou odvracenou a spise tristni sranou naseho sveta. Tento film nadchne hudbou, prekrasnou fotografii i hereckymi vykony - verila jsem jim kazde gesto, kazdy pohled. Jednim slovem strhujici.