Poslední recenze (155)
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Od podobného tématu bych čekal hluboký děj vedoucí k nějakému zamyšlení. Myslím, že se o to i snaží, ale problém je v tom, že jsem tomu prostě neuvěřil a nedokázal se do filmu vžít. Vztah dítě - židovský zahradník a matka - zrůdný otec v sobě mají šťávu, protože jsou narozdíl od hlavní dějové linie realistické. Zbytek je ale zoufale nerealistický a místo myšlenek na válečné zrůdnosti se Vám budou celý film honit hlavou otázky: "jak je tohle možné? proč takhle? je možná taková náhoda?". A to je podle mě u takového filmu špatně. 55%
Resident Evil: Zánik (2007)
Všechny dosavadní díly série jsem viděl hned po sobě. Tento považuji za důstojné navázání na předchozí dva a myslím, že splňuje vše, co od něj může divák očekávat. Takže i hodnotím stejně jako oba předchozí.
Splice (2009)
Nechápu, jak se mohl někdo uvolit financovat takovou - podle mně pro běžného diváka těžko stravitelnou - úchylárnu. Pokud se ale člověk oprostí od počátečního znechucení, zjistí, že se jedná o velice realistickou podívanou, podněcující netušená zamyšlení na několika rovinách.