Recenze (42)
Pod jednou střechou (2010)
Moc jsem od toho nečekala, chtěla jsem oddechovku a přesně tahle podívaná moje požadavky splnila.
Válka nevěst (2009)
Ideální film k žehlení.
Tři bratři (2014)
Takové spatlání tří známých pohádek do 90ti minut. Vcelku to vlastně bylo pěkny, ale na tom konci mi něco chybělo.
Zrození Planety opic (2011)
Po druhém promítání před dvojkou musím říct, že tenhle film má od začátku spád, nenudila jsem se ani minutu. A na "Noooo!" člověk prostě nezapomene.
Úsvit planety opic (2014)
Jednička měla lepší příběh, ale efektům ve dvojce zase nejde nic vytknout. Dost to u mě zachránil Gary, bez něho by to byl jenom další tuctovej sequel.
Velká ryba (2003)
Kdyby se mě někdo zeptal, o čem to je, tak bych nevěděla jak odpovědět. To se musí vidět. Ideální film na neděli večer, pohladí po duši.
Diana (2013)
Zklamání aneb Jak natočit nezajímavý film o zajímavé osobnosti. Snímek "The Queen" je důkazem, že o královské rodině se dá natočit kvalitní film, který odpovídá skutečnosti.
Křídla Vánoc (2013)
Z kina jsem odcházela s rozporuplnými pocity, ale dlouho se mi nestalo, že bych na film myslela ještě dalších pár dní. Je v něm taková jakási mystická atmosféra, zanechá ve vás myšlenkou stopu. Zřejmě si ho pustím před Vánocema znova. Jo, tohle se povedlo.
Osvícení (1980)
Výborny zpracování výborné knížky. Ovšem Kubrick by to nedokázal bez Nicholsona. Ještě dlouho potom jsem se bála odhrnout sprchovej závěs nad vanou.
Grace, kněžna monacká (2014)
Skutečné události a do nich nasezená fikce ve stylu "co se dělo za zdmi paláce, když...". Moc jsem od toho nečekala a nakonec to byl docela milej film. Ten naivní konec, to si mohli trochu odpustit, ale budiž. Kostýmům se nedá vytknout nic, dobově pěkné zpracování. Prostě něco jako Diana vol2. Aspoň Tim Roth nezklamal.