Recenze (13)
Špunti na cestě (2022) (seriál)
Seriál o ochlastech. Asi sem divnej, ale nepřijde mi normální, aby každej příběh končil slovy: "Tak na to se napijeme!".
Čtyři slunce (2012)
Du chcát...
Hodný dinosaurus (2015)
Proč proboha?
Nezastavitelný (2010)
Jen mi nejde do hlavy proč se ten vlak na většině záběrů plazí rychlostí kolem 20 km/h.
Vinaři (2014) (seriál)
Za první sérii ****. Za druhou Odpad!
Signál z neznáma (2014)
Místo vizuálně podmanivých scén tu máme dvousekundová černá místa. Zpomalení už tak zdlouhavých záběrů ke konci filmu je ještě umocněno slow motion záběry. Až do poslední chvíle bez jediné odpovědi. * snad jen za to, že jsem to dokoukal do konce.
Všiváci (2014)
Čistokrevný drama. Komedie leda provedením.
Nevinnost (2011)
Depka, nuda, depka. Úplně mimo mě.
Strom (2014)
Mohl z toho být výborný kraťas na 5 minut. V tomto podání totální odpad.
Jídlo, s.r.o. (2014) (pořad)
To sem netušil, že z obilí se dělá mouka a z ní prý údajně pečivo. Roman Vaněk se do toho pustil opravdu s vervou.