Recenze (54)
Pravá a levá ruka ďábla (1970)
Asi najlepšia komédia dvojice Spencer a Hill. Prvý je vždy naštvaný a druhý zasa stále veselý a aj to patrične medzi nimi iskrí. Bitky sú nadmieru kvalitné s množstvom nápadov, takže nie sú vôbec nudné. Záverečná bitka patrí k skvostom spagetti komédie.
Rocky V (1990)
Ako športový, motivačný film stále dobré. Na predošlé diely to síce nemá, ale Stallone drží latku stále vysoko. Pouličná bitka na konci má svoje grády a hlavne to ako Rocky dôchodca skosí šampióna.
Kobra (1986)
Celkom zábavný akčný film, s dobrými hláškami. Začiatok v supermarkete, bol až príliš prehnaný, ale Stallone sa do filmu hodil. A tie jeho slnečné okuliare sú nezabudnuteľné. Hrá riadneho frajera a tiež záporáci z gangu sú nadmieru drsní. Kvalitné béčko aj s peknou herečkou.
Elitní zabijáci (2011)
Akčné scény na fakt vysokej úrovni, ale to je už v týchto filmoch štandart. Zbytočne prekombinovaný dej a mnohé strieľačky sú až veľmi nereálne. De Niro tam nehrá až tak významnú úlohu, ale rozhodne je spestrením.
Kurýr 2 (2005)
Začiatok bol ako z Norrisovho filmu, potom sa to ale zlepšilo. Dobre natočené, často extrémny strih. Bitky na úrovni, aj keď sú stále o tom istom.. Statham všetkých ľahko odrovná. Záporák bol nevýrazný a tá scénka s člnom to už bolo príliš.
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Z celej trilógie je táto časť asi najlepšia. Úchvatná bitka, ktorá snáď patrí k tomu najlepšiemu, čo bolo v bojových scénach natočené. Efekty sa dali očakávať, že budú dokonalé, ale samotný príbeh nie je vôbec nudný a to má film skoro tri hodiny.
Mistr kickboxu (1992)
Vcelku prijateľné, aj keď to niekedy vyzeralo ako reklama na Norrisa. Asi to bolo dosť inšpirované Karate Kidom. Westernová scénka zasa dosť kopírovala špageti westerny - hlavne to fackovanie. Niektoré nápady, ale už boli príliš.
Žiješ jenom dvakrát (1967)
Bondovka ako vyšitá. Dnes možno už mnohé scény pôsobia zastaralo a naivne, ale bez tak to má atmosféru. Scénka so zhltnutím rakety, alebo s magnetom a autom boli veľmi originálne. To že záporáci nemohlo sundať Bonda bolo často až smiešne. Ale nevadí. Dokonca sa tam Connery stane Japoncom.
21 gramů (2003)
Skvelé herecké výkony a vzájomne sa prelínajúce sa príbehy, ktoré ani chvíľu nenudia. Keby bol film aj chronologicky zostrihaný, tak by bol dobrý. Takto je to ešte lepšie. Smutné a depresívne, s ohromným vplyvom na diváka. Film neovplýva ani výnimočnou kamerou, ani hudbou a predsa to stačilo. A k tomu hviezdni herci, ktorí vo filme dokazujú svoje kvality.
Osudový okamih (2015)
Komédia o mladíkovi, ktorý sa nešťastne zaľúbi. Scény, ako donesie balíčky boli humorné. A ten herec hral celkom dobre. V prvej polovici je to skôr komédia, v druhej naopak film pripomína drámu, čo sa prejaví aj v hudbe a ponurosti. Trápenie hlavného hrdinu vyúsťuje do konca, ktorý sa dal očakávať.