Recenze (176)
Persuasion (1995)
neříkám, že všechno bylo tak, jak jsem si představovala (minimálně anna a wentworth mohli být hezčí:), co se ale tvůrcům vážně povedlo je zachycení atmosféry a nálady knížky, což se třeba o verzi z roku 2007 vážně říct nedá
Vyznání Anny Elliotové (2007) (TV film)
to je ta potíž s filmovými adaptacemi podle oblíbených knížek. pro zfilmování knižních předloh je pro režiséra nutný určitý cit, s kterým je třeba s předlohou nakládat a tady se to moc nepovedlo. opravdu nešťastný výběr většiny herců, protivná hlavní hrdinka (tohle má být ta jemná a něžná anna? jako vážně?) ne příliš sympatický kapitán wentworth a místy tak křečovitá touha se držet předlohy spojená s časovým omezením často vedoucí k tomu, že jednání některých osob pak nedává smysl. jane austen by si zasloužila víc.
Nebezpečná metoda (2011)
takové nějaké rozbité a sterilní
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
moc nechápu ty negativní komentáře, bylo to roztomilé a pohádkovské
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
já jen nechápu, proč se sebou nechávali tak vyjebávat
X-Men: První třída (2011)
jedno americký klišé za druhým. mainstreamový akční trhák, u těch mám vždycky pocit že tvůrci mají diváka za blbce. jediná scéna z celého filmu která za něco stála byla s wolverinem.
Barva kouzel (2008) (TV film)
Co si budem povídat Zeměplocha je nezfilmovatelná a tohle bylo hodně velké šlápnutí vedle ...(a upřímně nechápu tak vysoké hodnocení)
Single Man (2009)
krásný film, překrásná hudba
London (2005)
zkuste si na to koukat po rozchodu
Horší než smrt (2010)
wtf?