Recenze (35)
13: hra smrti (2006)
Osobně nejsem zas tak vášnivý nadšenec asijských filmů, ale poslední dobou mě čím dál více přitahují nebo možná spíše fascinují. Májí co říct a ukazují lid a svět takový jaký je, bez servítek. Od snímku "13 game sayawng" jsem příliš nečekal, a to je možná dobře. Příběh muže, který ve své podstatě během jednoho dne přijde o vše, o práci, auto a topí se v dluzích. Co mu zbívá? Hlavou se mu honí ty nejstrašnější myšlenky, když tu náhle zazvoní telefon... a začíná ta pravá reality show. Příběh nebudu nějak rozvádět, protože bych vás tím připravil o nevšední zážitek z filmu. Herec Krissada Terrence (pro mě naprosto neznámí), který ztvárnil hlavní postavu, na mě vyvolal poměrně velký dojem. Jeho herecký výkon byl skvělí, nemůžu si pomoct ale byl. Aby ne, právě za tuto roli dostal Krissada Terrence ocenění "Thailand National Film Association Award" jako nejlepší herec. Každý, kdo má alespoň trochu rád asijskou kinematografii, by měl tento snímek vidět. Opravdu vřele doporučuji.
Za všechno může láska (2003)
Naprosto fascinující mrazivá atmosféra, která svou neuvěřitelnou silou zasáhne diváka přímo do srdce. Opravdu za tím vším stojí láska? Nechte se zlákat a shlédněte tento romantický snímek plný zajímavých herců a dokonalé atmosféry.
Mechanický pomeranč (1971)
+ dalších ***** i tak je to málo.
Hříšný tanec (1987)
Jennifer Grey, Patrick Swayze + skvělí soundtrack... co dodat?
Bod zlomu (1991)
I po (dnes už) 17-ti letech má tento film čím zaujmout, alespoň mě.
Psycho (1960)
Prý existují lidé, kteří tenhle film ježtě neviděli... ? ŽE VÁM NENÍ HAMBA !!!
Malcolm v nesnázích (2000) (seriál)
Hoodně dlouho jsem se takhle dobře nazasmál... :-))
Ptáci (1963)
Filmy Alfreda Hitchcocka mě vždy dokázali takovým zvláštním způsobem naprosto odrovnat. Ptáci sice nejsou úplně to nejlepší nicméně svojí atmosférou a zpracováním dokáží zvednout krevní tlak pěkně vysoko.
Cujo, vzteklý pes (1983)
Doporučuju knihu.
Osvícení (1980)
Film, který mě změnil...