Recenze (52)
Monty Python a Svatý Grál (1975)
Klasika klasik!
Anatomie pádu (2023)
Tohle hodnocení zde opravdu nechápu.. Obdobně jako Killers of the killing moon se to táhne jak 14 dní před výplatou :-/
Třináct životů (2022)
Parádně natočeno, napětí od 10. minuty az do poslední. Ron Howard v nejlepší formě!
Sněžné bratrstvo (2023)
Překvapivě lepší než původní verze. Mrazivé i dojemné.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Asi nejslabší díl celé ságy, nějak mě to celou dobu nedokázalo vtáhnout. Za mě bohužel 3.
Avatar: The Way of Water (2022)
Příběh docela banální a proti jedničce spíše horší. Technicky dokonalé, ale wow efekt uz tady není. Prostor pro trojku samozřejmě zanechán...
Menu (2022)
Prvni pulka navnazujici, druha to bohuzel posila nekam, kde slunce nesvítí..
Zákon mlčenlivosti (2022)
K nevydržení...
Nadějné léto (2022)
Film, který se vleče od nikud nikam. Dialogy, které nedávají smysl, chování postav, které je neuchopitelné... Ztracené dvě hodiny života. Kviff 2022
Jack Reacher: Nevracej se (2016)
O dost slabší, než první kousek.