Poslední recenze (35)
Flash (2023)
Co si vzpomínám, tak tenhle film nebo táhle myšlenka v cestovaní v Multivers, měla být dřív od DC než Marvel. Pak přišel zvrat v odkládaní, a přetáčení, problémový Miller atd. Film jako takhle funguje krásně, a je to svěží komedie a film má spoustu krásných nápadů a okamžiků, která vám vyklouzlý úsměv na tváři. Film dolů sráží nehorázné hnusný efekty, nevím zda to tak udělali schválně, ale je to odporný to CGI... I přesto film oceňuji, když víme za jakých okolností vznikl. 8/10.
Thor: Láska jako hrom (2022)
BALE to zachránil...
Peacemaker (2022) (seriál)
5 hvězdiček už jen za intro.