Recenze (36)
Zoo - Tři mušketýrky (2023) (epizoda)
V tomhle seriálu se dělá všechno proto aby to nešlo...takový život nemá tolik lidí na jednom místě nikde...Ten režisér musí mít v hlavě uplný hovno,když tohle tvoří...
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Pěkný koukatelný příběh s dobrým nápadem vidět válku z dětských očí,ale co se mi nelíbilo a to velmi ten americký pohled.Kazí to ten námět a myšlenku filmu,díky tomu 3 hvězdy!
Osvětim - Březinka. Oldřich Stránský, vězeň číslo 168830 (2008) (TV film)
Tento dokument zklamal!Nic zajímavého a nic poučného...
Osvětim - Katarína Grünsteinová vzpomíná... (2005) (TV film)
Přesně jak píše uživatel Hunt ! Naprosto trapná anketa a co už vůbec ta hudba,šílená neúcta!!!3 hvězdy za vyprávění paní Katariny.
Někdo klepe na dveře (2023)
Klasická novodobá americká sračka ve který musi hrát homouši,černí,žlutí už mi to leze ušima tento trend,ale co od amíků čekat...Shyamalane jdi s tím svým kolektivem točit animáky !!
Nymfomanka, část II. (2013)
Šíleně dlouhá stopáž té režiserské verze (179 min.) spousta hluchých pasáží přitom by to bylo super,takhle 3 silnější hvězdy.A ten konec...?Škoda,že mu nedala :-))
Mal de ojo (2022)
Trochu chvílemi připomíná Jeníček a Mařenka akorát bez Jeníčka a s dvěma Mařenkami.Chvílemi napínavé jen škoda,že celou dobu takové pozvolné...Jako zajímavost babička Josefka si pouští znělku z Ratchedová. Slabší 3 hvězdy.
Ostrov (2023)
Příjemně koukatelná komedie o dvou hercích,vtipná je jen ta 1.část ta druhá spíše dobrodružno romantická.Prostředí super ale na Thajsko jen jeden had a žádný pavouk..???Nereálný v džungli,kde nejsou lidi :-) Ale i přesto 4 hvězďáky.
Signál (2012)
Nemastný,neslaný,bez humoru...koukání bez přemýšlení.Velmi slabý 2 hvězdice.
The Mare (2020)
Tak tohle jsem pochopil ale nepochopil...:-) Chlapec je ve snu putuje hned do dalšího snu a málo kdy se ví,kdy je v realitě...Díky za krátkou stopáž...1 hvězda za těch pár lekavých záběrů.