Recenze (6)
V nemilosti (2021)
Nuda a unavujúco rozťahané. Tie 2 hviezdy za posledných 25 min.
MOST! (2019) (seriál)
Konečne niečo svieže, nové a neotrepané. Veľa chýb by sa dalo vyčítať tvorcom, ale v podstate tu účel svätí prostriedky.
Zrodila se hvězda (2018)
Veľmi nudný film. Zbytočne vysoké očakávania od toľko oceňovaného filmu. Až na tú Plytčinu.
Hotel Transylvánie 3: Příšerózní dovolená (2018)
Najslabší z celej trilógie
Zvrácený (2002)
Zlý pocit dlho pretrváva... a tak to má byť (nielen pri zlých emóciach) po zhliadnutí dobrého filmu.
Chlapectví (2014)
165 minút, ktoré mi už nikto nevráti...