Poslední recenze (86)
Gentlemani (2024) (seriál)
Ano Prosím! Děkuji! *85%*
Opravdová kuráž (2010)
Nevím. Děravý, místy nelogický a příliš jednoduchý děj, herci nijak nezáří, raději Kosti a skalp. *50%*
Mělčiny (2016)
Tento typ filmů by ve vás měl alespoň párkrát vyvolat pocit napětí, takovéto nepříjemné svrbění, kdy si představíte, že jste v kůži hrdinky a od smrti vás dělí jenom skalka, vyčnívající nad hladinu. Jenže tenhle pocit jsem nedostal. Ani žádný jiný. Za mě prvoplánový, neoriginální snímek, který zkrátka nemá co nabídnout. Mínus za přehrávání hlavních postav, plus za scény s rackem. *15%*
Poslední deníček (1)
Harmonie nebo husina?
Program na večer je volbou mezi harmonií v podobě Půlnoc v Paříži (2011), dramatem a husinou Na západní frontě klid (2022), anebo budu pragmaticky volit Místo zločinu České Budějovice (seriál) (2023), abych si zvýšil povědomí o nových detektivních seriálech ČT! Asi si hodím mincí a budu muset promyslet, jakému z děl přidělím hranu :)