Recenze (50)
Blue Beetle (2023)
Nechápu tak malý hodnocení. Co jsem čekal, to jsem dostal. Podle mě slušnej film od DC, kterej by si zasloužil aspoň kolem 70%. Dobří herci, dobrý příběh, dobrý efekty, ničím mě to neurazilo, naopak nadchlo. To je spoustu marvelovek mnohem horších 👍
Nic ve zlým (2023)
Po dlouhý době dobrá komedie
Rychle a zběsile 10 (2023)
Když v tom člověk nehledá moc logiky, tak je to super akční fantasy sci-fi, směřující do Multiverse Marvel a DC 😃 Akční, vtipný, nenudilo a to člověk dneska chce. Jen mě trochu se*e, že vlastně skoro nikdy nikdo neumřel a pořád všichni ožívají 🙄
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Po dlouhý době hodně povedený fantasy. Nenudilo a nebylo tam nic, co by mě uráželo 👍
Black Adam (2022)
To co jsem čekal, to jsem dostal. Akční, bez nudných pasáží, sem tam nenucenej vtip a “The Rock” se skvěle do role hodí. Na plný počet hvězd to zase asi není, ale čtyři hvězdy bez ostychu dám 👍
Duna (2021)
Tomuhle já říkám pořádná sci-fi nálož. Film mě celou dobu bavil a ani mi nepřišlo, že to trvalo až 2,5 hodiny. Hvězdičku ubírám, že mě nas*ali tím hodně otevřeným koncem 😃
Sebevražedný oddíl (2021)
Ve zkratce.. jednička mě bavila, tohle je pěkná sra*ka, nashledanou! PS: ale jednou se na to podívat dá
Armáda mrtvých (2021)
Normálně bych tolik hvězd nedal, ale nerozumím tak nízkému hodnocení. Pokud máte rádi filmy se zombíky, je tohle lepší průměr, který baví.
Cobra Kai (2018) (seriál)
Baví mě to! Čtyři hvězdičky jsou za děj a za bojový scény a pátá hvězda je za to, že zvládli obsadit stejný herce jako v původním filmu 👍
Noví mutanti (2020)
Sorry, ale tohle byl dobrej sh*t. Já se na to tak dlouho těšil, nový mladí x-meni v hororovým pojetí? To zní přeci super! Ale z tohoto filmu se mi chtělo a stále chce brečet! Shrnu to takhle, puberťácká lesbická Narnie 👎 Jednu hvězdu za animaci 👍