Recenze (823)
Jen na skok (2022)
Bylo to pomerne hnusné a zdlouhavé. Začátek byl nadějný, ale neudrželi to.
Geniální přítelkyně - Storia di chi fugge e di chi resta (2022) (série)
Vlastně ani moc nechápu, proč mi to připadá pořád výjimečné, když tam Lila skoro není (a když je, tak se chová naprosto nemožne) a Elena mě irituje v každém záběru svoji totální nudností a unylostí. Aspoň, že se konečně dočkala, že si jí Nino všiml...
Stínohra (2022)
103 minut šílené depķy, co víc si přát 🤦♀️
Na doraz (2010)
Už jsem to kdysi viděla, ale pobavila jsem se i podruhé. Iron Man má prostě charisma jako🐷.
Dobrý den, Verônico - Série 2 (2022) (série)
Dvojka je stejně zajímavá jako jednička. Ale konec zase zůstal otevřený, takže jistě již chystají trojku...
TY (2018) (seriál)
Šla jsem do toho s nechutí a několikrát, protože to příliš připomínalo Dextera, což mě lákalo i štvalo zároveň, ale pak jsem se s tím nějak smířila - že ačkoliv to není zdaleka tak chytré, napínavé, rafinované a ftipné jako Dexter, tak přesto se na to dá dívat. Třetí série se mi líbila nejvíc.
Alba (2021) (seriál)
Kdyby to mělo o polovinu dílů méně, nehrálo si to na telenovelu a kdyby bratr hlavní postavy neztvárňoval toho hodného blba tak zběsile ochotnicky, rozhodně by to bylo lepší. Třetí hvězda letí k sympatické Albě/Eleně Rivero, která to celé táhla.
Ozvěny (2022) (seriál)
Zápletka nebyla špatná, ale chyběl tomu drajv a napínavost. A místy to bohužel připomínalo telenovelu. O finále ani nemluvím, to se jim nepovedlo vůbec.
Párty Hárd (2019)
Dvojka mě natešila, ale tohle bylo fakt jenom hnusný.
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Přiznávám, že trochu bojuji se svým studem (nikoliv kvůli obsahu scén, ale kvůli osobě autora), ale co, nebudu pokrytecká: ani nepamatuji, kdy naposledy jsem se tak velice zasmála.