Recenze (494)
Rambo III (1988)
Proč pořád do pr*ele musí prodlužovat úspěch nějakýho filmu až do úplnýho konce,čímž vlastně po*erou celou trilogii...!!!:(
Rambo II (1985)
Nejlepší z celé série...Rambo v džungli, co může být lepšího snad už jen Predátor v džungli...:)
Rambo: První krev (1982)
Holt klasika, co dodat....
Rocky IV (1985)
Vážně jeden z nejlepších z celé série. Dal bych klidně i 5* ale ta závěrečná scéna kdy Sly domlouvá komunistickým bosům mě vážně dostala. Jde vidět, že Sly asi nikdy neviděl komunistu leda na BBC.Ale jak říkám,velice solidní....
Kameňák (2003)
Normálně bych dal jenom jednu *,ale nápad se cení a přijde mi že je to docela dobrý nápad natočit takový nějaký film.Škoda že se to tady nepovedlo,ale co co se nezdařilo v jedničce povede se třeba ve dvojce anebo třeba ve trojce.Doufám jen že Pomeje už nebude mít dost prachů jinak by Troška natočil snad i Kameňák 10......;)
Zelená míle (1999)
Další úžasný film od úžasného režiséra.Až mě tak napadá není Frank Darabont bratr Stephana Kinga......??:)
Chalupáři (1975) (seriál)
Naprosto nejlepší český seriál, vyrovnat se mu můžou maximálně Písaři...Je to herecký koncert všech dotyčných herců a propaganda?Pane bože, kdyby tam z ní něco nedali tak to nemohli ani natočit a to by byla velká škoda....
Slunce, seno, erotika (1991)
Jde vidět,že Troška čekal až padne režim,protože takovouhle kýčovinu by mu tehdejší soudruzi ani nedovolili natočit.Samý nahý ňadra dmoucí a skutek utek,ale pořád je tam ještě pár vtipných scén, např. Škopková řve na Blaženu která se koupe v moři:"Blaženo neplav doprostřed,je tam hloubka!!" :) Tak to nemá chybu..
Slunce, seno a pár facek (1989)
Celý film se nese v duchu prvního,ale ta závěrečná scéna, díky nemusím.Tak to zkazila jinak bych dal o * navíc...
Slunce, seno, jahody (1983)
To jak Troška dokázal zachytit život na venkově nemá konkurenci...