Recenze (494)
Jurský park (1993)
Vynikající film s ještě vynikajícími revolučními triky. Holt Steven Spielberg no...
Jumanji (1995)
Aspoň zase jednou jeden výjimečný rodinný film. R. Williams byl skvělý jako vždy. A speciální efekty na tehdejší dobu vážně parádní...
Johnny English (2003)
Příjemná komedie, s nestárnoucím Mr. Beanem a brilantním výkonem J. Malkoviche...
Troja (2004)
Fantazie, naprosto perfektní. Vůbec nelituju času (téměř 3 hodiny),který jsem strávil v kině. Doufám, že za to B. Pitt dostane oscara, protože to byla jeho zatím nejlepší role...
Johanka z Arku (1999)
Abych pravdu řekl, po 5 elementu na mě přišlo zklamání z Luca Bessona. Nevím asi nejsem na ty historický velkofilmy,ale Mila Jovovich byla skvělá, na modelku.....
Jízda (1994)
Zvláštní...Ale oceňuji nápad..
Jezero (1999)
Nevím snad jsem se den před tím, než jsem to viděl, špatně vyspal či na mě působily nějaké jiné aspekty,díky kterým na mě ten film působil docela suše.Něco jako Anakonda,ale tentokrát trošku lepší s lepším hereckým obsazením.Ale chápu,že se to nějakým příznivcům National Geographic může líbit...
Jeepers Creepers 2 (2003)
Trapné trapné trapné.Nevím jestli to byla komedie či horor,ale abych pravdu řekl,víc jsem se u toho nasmál než bál. Scéna jak si s dotyčnými tínejdžri hraje v autobusu a přitom olizuje zadní sklo a napodobujeje je, tak to bylo aji na mě silné kafe. 1*dávám štábu,kteří ač nevěděli jak to dopadne pracovali určitě na 100%,holt film dělá režisér a scénarista...
Jeden svět nestačí (1999)
Jedna z těch lepších Brosnanových Bondovek.Ač nerad,musím zkritizovat výkon D. Richards připadala mi tam trapná.Narozdíl od Hvězdné pěchoty nebo Scary Movie 3 :)..
Jason X (2001)
Stupidita největšího kalibru.Kdyby radši ty prachy co utratili za natočení tohohle filmu dali do Afriky chudým dětem,udělali by tím asi nejlíp...