Recenze (71)
Udatný Hiawatha (1937)
krásný a veselý příběh o indiánském mláděti a jeho loveckých ambicích
Legenda z Ospalého údolí (1949)
průměr, průměr, průměr....
Směj se paňáco (1928)
Sentiment, který má svůj půvab. Některé scény dokáží zapůsobit i na současného zmlsaného diváka
Kill Bill 2 (2004)
Jestliže mrtví vstávají z hrobu, tak v tomto filmu rozhodně vkusně.
Kill Bill (2003)
Tarantino nám už v prvních filmech dokázal, že je mistr příběhu, ale první díl byl pro mne spíše sklamáním. Takže po zhlédnutí prvého dílu jsem dlouhým sledem akčních scén rozhodně nebyl nadšen. Až po shlédnutí druhého dílu jsem pochopil, že Šílenec z videopůjčovny je i dobrý obchodník a psycholog, když film rozdělil na dvě části.
The Sealed Room (1909)
Jednoduchý ale krásný příběh, vynikající režie, skvostné herecké obsazení. Nova by mohla jen závidět.
Jen počkej...! (1969) (seriál)
Best of USSR
Moskva na Hudsonu (1984)
Hezká komedie. Už jen pohled Američanů na socialistickou realitu je úsměvný.
Cesta do neznáma (1934)
Pěkný film, ale některé scény na mne měli ambivalentní účinek, tzn. že napínavé scény působily zároveň úsměvně. Avšak velmi vysoce hodnotím účes a kukuč Johna Wayna.
Krtek a zápalky (1974)
Stále stejně precizní Zdeněk Miler a stále stejně roztomilej krteček zaručeně nezklamou