Poslední recenze (45)
Temný případ - Part 2 (2024) (epizoda)
Po prvním dílu, který byl famózní, jsme se dočkali nepěkného sešupu. Ono tedy už v úvodní epizodě bylo vidět, že někdo sakra přepálil start a držet laťku takto vysoko bude dozajista problém a přesně to druhá epizoda splnila. Vadí mi také až moc ezo nádech celého případu, a jestliže máme zůstat v naší realitě, vysvětlení celého zločinu bude asi hlasitě skřípat. Dosavadní série True Detectiv byly perlou neo-noir detektivního žánru na poli TV zábavy, ale teď je nám zatím nabízen hororový mišmaš, který paradoxně temnou a pomalou atmosféru předchozích sérií obrací naruby, i když mám dojem, že záměr to nebyl. No, uvidíme co dál čtvrtá řada nabídne.
Běžící muž (1987)
Monumentální brak, který jsem poprvé viděl coby žák ZŠ na sklonku socialismu u kamarádů s videem (sídliště bylo z půlky plné fizlů, STBáků a vojáků). Běžící muž patřil ke kánonu filmů s Arnym. Faktem je, že na rozdíl od Conanů, Komanda, Total Recall a Terminátora nedosahoval RM takového ohlasu, ale hory svalů a násilí se počítají a kdo to neviděl, jakoby nebyl. Simultánní dabing, zrnitý obraz a nekvalitní kopie dodávaly filmu jistou patinu a desetiletý parchant si chrochtal blahem. Dnes se ovšem jedná o jeden z nejhorších filmů, který lze shlédnout. Z nostalgie a kvůli slavnému autorovi knižní předlohy (která je ale úplně jiná) dávám **.
El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019)
Zdařilý přílepek k finále Breaking Bad a pokud máte slabost pro tragiku Jesseho Pinkama, tak budete spokojeni. Zub času poněkud ubral některým aktérům svěžest, ale protože jde především o úlitbu fans, tak ti to jistě přejdou úsměvem. To co Vince vybudoval, přidáme-li ještě opus Better Call Saul, je to nejkompaktnější a nejpropracovanější, co na poli TV zábavy bylo kdy natočeno.