Poslední recenze (14)
Agentka v utajení (2019)
No to že to nebylo plné mrtvých agentů, honiček, soubojů atd. by mi nevadilo, ale upřímně jako agentka by se podle mého názoru dlouho neživila, pořád vystrašená a tolik chyb, no nevím. Tenhle film se moc nepovedl
Špatné vychování (2019)
Nevěděl jsem co od toho snímku očekávat a byl jsem překvapen že je to podle skutečné události. Hugh byl opět dobrý. No jsem zvědavej kdy se tohle stane u nás 🙂
Černobyl (2019) (seriál)
Výborně zpracované, musel jsem si dát všech pět dílů za sebou a pomalu ani nedýchal.