Recenze (7)
Hellou goseuteu (2010)
Jak už to tak u korejců bývá, tak se vůbec nejedná o čistou komedii. Drama tu jednoduše nemůže chybět! To ale vůbec nevadí, protože oni to s ním prostě umí. Hello Ghost mě dokázal stejně skvěle pobavit, jako na konci filmu dohnat k slzám. Závěr filmu je, jak už tu bylo řečeno, opravdu krásný. Ještě musím zmínit, že Tae-hyeon Cha je skutečný talent na obličeje.
Tanec s vlky (1990)
Můj nejoblíbenější film, který jsem si zamilovala už jako dítě. Jednoznačně se jedná o nádherný a hluboký příběh. Dojímavé, dokonale natočené dílo s fantastickým hudebním doprovodem a perfektními hereckými výkony. Moje srdeční záležitost.
Tom a Jerry (1940) (seriál)
Jeden ze seriálů, na kterých jsem vyrostla a jako malá ho vážně milovala. Tom a Jerry jsou jednoduše nezapomenutelná dvojka! :)
Zakletá Ella (2004)
Film pro nenáročné dny. Pro mě je to fajn, zábavná oddychovka, kterou si ráda pouštím. Navíc plusem je skvělá Anne Hathaway, no a Hugh Dancy je prostě sympaťák :)
Princezna Mononoke (1997)
Opravdu jedinečný animovaný film. Neobyčejný příběh, který nutí k zamyšlení. A nemůžu nepřipomenout nádhernou hudbu. Navíc se jedná o můj první film od Hayao Miyazaki, který jsem viděla poprvé o několik let zpátky. Už tenkrát mi celý příběh připadal kouzelný. Teď je pro mě tenhle animák ještě dvakrát tolik cenější. Pravděpodobně jde o můj nejoblíbenější. :)
500 dní se Summer (2009)
Výborná romantická komedie, a tak pravdivá! Pro mě asi nejlepší části postupný přechod z lepších časů na horší, a pak porovnání očekávání s realitou. Navíc skvělý soundtrack. A už vůbec si neumím představit lepší herecké obsazení. Hlavně Joseph Gordon - Levitt je vynikající. Nemůžu jinak než jen chválit a doporučit film ostatním.
Skins (2007) (seriál)
Za 1. a 2. sérii dávám rozhodně 5 hvězdiček a zaslouženě. A promyslím si, jestli se vrhnu na další generaci. Ale upřímně mám z dalších sérií trochu strach. // Po shlédnutí druhé generace, nechávám hodnocení stejné. S tím, že druhá je určitě slabší než první, ale nebyla to žádná hrůza. Kdybych měla hodnotit zvlášť, tak za první generaci 5 hvězdiček, za druhou 4. Na další se dívat neplánuju.