Recenze (446)
Vládce temnot (1987)
John Carpenter na vrcholu své kariéry a tvůrčích sil. Po Vládci temnot to s jeho filmy začalo jít malinko z kopce, ale i špatný Carpenter je pořád mnohem lepší než většina těch "horrorů", co nám nadělují současní filmaři.
Noční můra v Elm Street 3: Bojovníci ze sna (1987)
"Sorry, kluku, nevěřim na pohádky." - tohle by měl vidět Harry Poter :) Díl, který se mi z celé série líbí nejvíc.
Kameňák 2 (2004)
Usmál jsem se asi dvakrát... Nejlepší věc na tomhle filmu je motto před závěrečnýma titulkama a to je na skoro dvě hodiny dlouhý "film" docela málo.
Blanche - královna zbojníků (2002)
Nechápu, jak jsem mohl vydržet do závěrečných titulků u takové nudné směsky blbostí... Tohle už se nedá označit ani jako parazitování na Třech mušketýrech. Tohle je posmrtně znásilňuje do análu! Bez lubrikantu!
Drž hubu! (2003)
Konečně zase inteligentní komedie z Francie
Asterix a Obelix: Mise Kleopatra (2002)
Galadriel si o mně asi pomyslí, že nejsem náročný divák a má pravdu. Stačí mi pár šílených nápadů, hromada bizarního humoru a jeden český dabing (Mněhně? Kde je mněhně?! On snědl mněhně!) a jsem v čtyřhvězdičkovém nebi.