Recenze (446)
Cela (2000)
Vizuálně hodně zajímavé dílko... Rozporcovanej kůň mě rozhodně dostal :)
Bulšit (2001)
Není dobré dávat na rady dobrých kamarádů. Protože pak vám mohou doporučit filmy, které oni sami považují za božské komedie, leč pravda je tam venku... A tak jsem na jedno takové doporučení viděl filmy Bulšit a Klub Sráčů. :) Děkuji, už nikdy více :) Ale přesto mi nějaká věc na tomhle filmu byla sympatická a když porovnám s KS... neměl bych dát spíš dvě hvězdičky ???
Aljaška v plamenech (1994)
Pár dobrých scén, pár špatných scén, celkem nuda. Ani dobrý ekofilm, ani dobrá akčňárna a vlastně celkově nic moc...
Ve spárech yakuzy (2000)
Sice výborná syrová gangsterka, ale obsahuje několik momentů, které tam být nemusely (třeba konec) a na takovou Sonatine prostě nemá.
Devil (2001)
Z tohoto filmu jsem upřímně nadšený, jeden z nejlepších dětských výkonů, co jsem kdy viděl a příjemná mrazivá atmosféra.
Hra na dvě strany (2001)
Nemastné neslané béčko bez solidních hlášek :( Ale když si chce člověk něčím ukrátit čas, tak to jo. Lepší než drátem do oka.
Dívčí válka (2004)
Je to fakt pitomé a debilní, totální hovadina - jenomže jsem se tlemil pořád a proto nemohu jinak...
Deníky červených střevíčků (1992) (seriál)
To bylo ale něco... Lepší antikoncepci neseženete :)
Resident Evil (2002)
Hodně akce, pěkné masky, slušní herci, proč ne...
Liga výjimečných (2003)
Překvapivě špatná věc na to, kolik má v sobě potenciálu. Spousta scén je nechtěně vtipných, další spousta nechtěně blbých. A ani ten Connery nijak extra neválí... Ach jo.