Recenze (446)
Kurošicudži (2008) (seriál)
Nic nového pod sluncem, originalitu by z toho nevykopal ani mistni uchylny hrobnik. Prestoze vicemene souhlasim s komentarem Subjektiva, stejne jsem se nemohl od sledovani odtrhnout az do posledniho dilu. Mozna uz jsem dlouho zadne anime nevidel a tak jsem jen prilis blahosklonny, kazdopadne davam ctyri hvezdicky za solidni atmosferu.
Grimm (2011) (seriál)
Sice plati presne to, co napsal kostej, presto je to cele docela zabavne. Takze pocity mam smisene, ale u sledovani zustanu, aspon jeste dalsi dil.
The Fades (2011) (seriál)
Kdyby umrel ten otravny cernoch, svet by byl mnohem lepsim mistem k zivotu (i k smrti).
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Pilot: Zatim se nemuzu rozhodnout, zda se mi to libi, nebo ne. Velkym plusem je bizarnost a styl natoceni, velkym minusem, ze vubec netusim, co se tam deje... Ale urcite budu prvnich par dilu sledovat. Snad to neskonci podobne pitome jako Harper's Island.
Space Battleship Yamato (2010)
Nalijte do sklenice malého panáka Mass Effectu a Star Treku, velkého panáka Battlestar Galactica, dolejte nudou. Podávejte s citronem a ledem.
Heart of Karl (2008)
Jeden z těch filmů, při nemž okolí učurává nadšením a já se jen nudím. To zpracování mě prostě odpuzuje a nedokážu to překonat. Zároveň uznávám, že je to uděláno dost dobře a největší problém je asi ve mně. Proto 3 hvězdičky.
Neznámý (2011)
Nenadchne, ale ani neotráví. Příjemná žánrovka, od které jsem hlavně díky reakcím okolí moc nečekal, takže jsem nebyl zklamán. Jen mi přišla poněkud dlouhá.
Pervert! (2005)
Modrooký penis by chtěl každý...
Země kůlů (2010)
"Země stejků" je příklad úpírského béčka se vším dobrým i špatným. A nebýt jedné mluvící násavky, šel bych o bod výš.
Kuchař, zloděj, jeho žena a její milenec (1989)
Bohužel se mi líbilo všechno kromě příběhu. Greenaway u mě asi nezaboduje.