Poslední recenze (27)
1917 (2019)
Tak tohle byla nečekaná, ale o to větší bomba. Jasně, o tomhle filmu už jsem mockrát slyšel, ale nikdy mě nelákalo koukat na film, který je natočen stylem "jeden záběr". Ale stačila první minuta dvě a já se nedokázal odtrhnout. Fantasticky zfilmované!
Godzilla Minus One (2023)
Velmi příjemný film, který je svým způsobem takový milý, byť pojednává o řádění této stvůry. Jde o jednoduše odvyprávěný příběh boje lidí s touto nestvůrou, sem tam naivní, sem tam nelogické chování godzilly, nicméně ve výsledku kvalitní dílko, navíc se solidními triky. Za mě velké pozitivní překvapení, na které kouknu kdykoliv znovu.
Temný případ - Série 3 (2019) (série)
Tak bohužel zatím nejslabší série ze všech řad. On ten případ je jako zajímavej, proč ne, ale nikdy v žádném díle, ba ani na konci, se nedostavil žádný (dokonce ani náznak) nějakého WOW efektu, a už vůbec ne WTF efektu. Prolínání dějových linek bylo fajn, člověk se do děje dostane razdvatři, ale to je tak vše, pak jen unylý děj, unylý příběh, unylé vyústění, které nijak nepřekvapilo. Nedoporučuju.