Recenze (68)
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Formát Ethana Hunta mám mnohem raději než Bonda, je to sice stejná pohádka pro dospělé, ale má větší šmrnc a více mi sedí jak scénářem tak herecky. Když pomineme spoustu nesmyslných a někdy až kýčovitých scén, je mission impossible zábavný, akcí nabitý spektákl, který rozhodně neurazí.
Tlapková patrola (2013) (seriál)
Děti tenhle seriál milují, už několikrát mě zachránil holou prdel. Jediná šance kdy je doma nebo na cestách ticho je když tento seriál běží.
MOST! (2019) (seriál)
Super seriál, na české poměry skvost. Zejména herecké výkony ústřední čtveřice Martin Hofmann, Erika Stárková, Michal Isteník, Zdeněk Godla jsou vynikající. Hofmann to táhne neskutečně, kloubouček. Jednoduchý typicky český humor ve vysoké kvalitě.
Nox (2018) (seriál)
Propastne rozdily mezi jednotlivými dily. Nejlepsi je zhruba střed serialu. Po prvnim dilu jsem to chtel vzdat, ale nakonec jsem vydržel do konce. Pomerne dobry scenar, ale zpracovani a herci zaostávají. 60%.
Ray Donovan (2013) (seriál)
Jeden z nejlepsich seriálů vůbec. Skvělý scénář a excelentní herecké vykony.
Zmenšování (2017)
Zklamání. Nebýt té Vietnamky, která to mimochodem zahrála tak, že všechna herecká esa vedle ní vypadali jako ochotnický spolek mongolíků a hlášce "eight types of fuck", tak se rozmýšlím mezi odpadem a jednou hvězdou. Takže love fuck s Vámi.
Šerifská hvězda (2017) (seriál)
Takovy mix mezi Fargem a Dextrem s nádechem krimi a to cele posazene do úchvatné prirodni scenerie. Tohle mi sedlo. Plny pocet.
Tajemství smrti slečny Neznámé (2016)
Skvělý horor. Nepostrádá nic co divák ocekava. Napeti, lekacky, krev, mrtvoly, stísněné prostory, atmosferu, mysteriozno, dobre herecké výkony. Zaver sice trochu slabší, ale stejne plny pocet odpalím. Velmi prijemne prekvapeni.
Jak utopit Dr. Mráčka aneb Konec vodníků v Čechách (1974)
Geniální scénář !
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Mlácení prázdné slámy. Digitalni triky mizerné. Dějová linka ubohá. Celkově velké zklamání.