Recenze (196)
Sedmnáct zastavení jara (1973) (seriál)
Vynikají seriál s charismatickým Tichonovem a podmanivou znělkou.
Creed II (2018)
Bez Sly a Lungrena o nicem.Ale pro vsechny co zili Rockym 4 povinost.Toto je totiz nefalsovane pokracovani Rockyho 4.Je skvele,emotivni a v doprovodu s muzikou nezapomenutelny zazitek.Kruh se konecne uzavrel.
MEG: Monstrum z hlubin (2018)
Slusna zabava,co jsem cekal,to jsem dostal.Jasona mam rad
V mysli vraha (2015)
Anthony Hopkins hraje skvele ale bohuzel cely film to nezachrani.I kdyz je to opravdu zajimavy a dobry film,na konci velmi ztratil dech.A s filmem Sedm to nema nic spolecneho.Presto ma smysl to videt a to prinejmensim proto,ze si clovek uvedomi,co vlastne muze ale i nemusi znamenat slovo utecha...
Formule 1 (1978)
Vynikající dokument,který drsně ale pravdivě ukazuje hon za slávou,spojený s podmanivou hudbou a ozařený výroky slavných osobností.Když jsem na něm byl kdysi v kině uplně mě uchvatil a to nadšení ze mě nevyprchalo dodnes.Bohužel nikde se tento dokument již nedá sehnat ani koupit,v kvalitě kterou by si určitě právem zasloužil :-(
Nebojsa (1988)
Jedna dnes jiz z klasickych pohadek,z doby kdy se jeste opravdu umely tocit pohadky.Kdyz bezi v televizi vzdy se koukam.Hlasky Ondreje Vetcheho jsou pkne a dotvari celkovy dobry dojem tohoto krasneho dila.