Poslední recenze (15)
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
Tak já tedy nevím... černý humor mám rád, ale v tomhle seriálu jsem ho nenašel. Humorné scény mimo páru reklam z prvního dílu jsem taky neviděl. Prostě ne-obyčejné příběhy členů rodiny, které jdou jedním uchem tam a druhým ven. Možná víc než z prostředí pohřebního ústavu je to někdy spíš z prostředí homosexuálního. Hodnocení po 2 sériích: **
Krok za krokem (1991) (seriál)
Po dlouhé řádce let jsem poprvé viděl seriál celý, i řady, které mě v dětství minuly. První 2 série jsou o několik tříd výš, než ostatní (veskrze díky humoru Dany a J.T.ho), pak seriál velmi, velmi upadá a některé díly (zápletky) se opakují. Nesedí mi tam manžel Frank, který jako by za každou cenu ze sebe musel dělat kašpara. Carol (po 3 dětech) před narozením 4. neskutečně hysterčí jako by nevěděla, co ji čeká a třeba přítomnost toho francouze v 5. (?) řadě jsem opravdu nepochopil. No ale největším zklamáním pro mě jsou děti. Člověk měl jakoby tendenci s nimi růst a stárnout, ovšem jejich postoje a dialogy jsou postupem času/let víc a víc stupidnější.
Babovřesky (2013)
Letní komedie, navíc o takové stopáži, by měla být, dle mého názoru, alespoň trošku komediální. Za celý film mě pobavila akorát hláška "Měls tu štěnici, odposlech přerušen" a to je zatraceně málo. Na tuto podívanou chci hodně brzy zapomenout i s tím, že přijdu o odpovědi na otázky proč báby vždy stojí vyrovnané jak na startovní čáře a jaký smysl měla role L. Bílé.