Oblíbené seriály (8)
Červený trpaslík (1988)
Král, císař a Bůh všech komediálních seriálů.
Griffinovi (1999)
Black Books (2000)
Osobně tento seriál stavím nad IT CROWD, i když hustota vtipů není tak vysoká jako u následujícího díla Graham Linehana. Na BLACK BOOKS mě fascinují zejména postavy. Navzdory tomu, že je Bernard Black mrzutý, věčně opilý flákač, nejde si ho nezamilovat, respektive nezávidět mu jeho klid v malém, špinavém knihkupectví kdesi v Londýně. Ještěže stále existují tvůrci typu Grahama Linehana.
Californication (2007)
Přátelé (1994)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Návyková záležitost, kterou už dobrý rok sjíždím neustále dokola. Konceptem v podstatě vykrádá PŘÁTELE, ale zároveň je překonává o několik tříd. Nevybavím si jediný nudný díl; pokaždé se setkáme se zajímavými vypravěčskými postupy - všemožné flashbacky, proplétání dějových linek, zasahování vypravěče do minulosti, takže místo kouření trávy si Marshall dopřává psychedelický sendvič... Postavy jsou napsané na jedničku a vrcholem je profláklý požitkář Barney. Je toho zkrátka moc. Ze současné seriálové tvorby se jedná určitě o to nejlepší, co můžete sledovat.