Poslední recenze (27)
Jedeme na teambuilding (2023)
Celkem překvapivě dobré. Čekala jsem mnohem horší. Za mne bezva počin. :)
Robbie Williams (2023) (seriál)
Za mne asi nejlepší dokument na podobné téma jaký jsem viděla. Regresní terapie v přímém přenosu. Přesně tak funguje a tak se má uzavřít. S úlevou, jasnějším pohledem a přijetím sebe sama. Moc se mi to líbilo. Robbiemu velmi fandím, obdivuji otevřenost s jakou do toho šel a jak se dokázal otevřít, protože tím může být inspirací pro mnohé další, kteří se potýkají s podobnými potížemi. Klobouček.
Wednesday (2022) (seriál)
To Teda byla volovina. Vzali Adamsovi, vzali Harryho Pottera (z něhož tam nechybělo snad vůbec nic) a vytvořili tuhle trendovou kravinu.