Recenze (427)
Amistad (1997)
Jako Jurský Park to není, ale jinak dobrý.
Jumanji: Další level (2019)
Tak to bylo zbytečné
Americké psycho (2000)
Chvíli jsem si myslel, že se koukám na Lynche. Jen tomu jakoby spadl řetěz i když jízda to byla, to ano. Takové elektrokolo. Přijela, nepřijela. Obutá, neobutá...
Muž, který chtěl být králem (1975)
Mám rád starší filmy. Protože jsou normální
Wonka (2023)
Velmi příjemný film.
Osm hrozných (2015)
Mne by zajímalo kdo pozametal všechny ty Jelly Beans
Zmizelá (2014)
Být vězeň v úžasném manželství. Ne ve zlaté kleci, ale v úžasném manželství. No řekněte, kdo z vás to má?!
Asteroid City (2023)
Viz D.Moore. tato recenze bude asi přesná 😎
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
Kdo to kdy viděl, Dobré ráno bez gauče! Kokos jede, proč nemá jako na ČSFD ještě ani fotku. Jak k tomu přijde?! Aa berany, berany, duc...
Jackie Brown (1997)
Já se kaji, že jsem doteď netušil jak super a civilní film Tarantino natočil. Věděl jsem že existuje, ale úplně mne minul. Nejspíš proto, že jsem čekal zase nějakou řež.