Recenze (427)
Red Notice (2021)
Viz Cival. Jinak no comment
V letu (2024)
Scénář napsal robot, efekty a celý film točil robot. Nesmyslů, nelogičnosti, amatérských "efektů" je tam požehnaně, prostě celý film je jedno velký špatný a o to více se divím, že v něčem tak otřesném hraje tolik fajn herců. To si doufám jen spletli plac a ještě se to nějak vysvětlí.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Jednička super
Bratři Sunovi (2024) (seriál)
Jsem sráč co nemá koule, palce ani psa a moje masážní křeslo taky pořádně nefunguje. No dlouho jsem se u ničeho opravdu nezasmál. Tedy ne že bych se smál nahlas, to já nedělám. Spíš jen tak očima. A u tohohle minimálně v každém díle jednou nezůstalo oko suché. Za mne fakt povedená taškařice, spolu s akcí a je mi jedno koho či co to obšlehlo a čím se to inspiruje. I toto se musí umět. 😎
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
Je to prostě tak jak jsem si myslel.
Lovec jelenů (1978)
Tohle je jeden z mála filmů, u kterého mi nevadilo jak je dlouhý, zda je dlouhý a i kdyby neskončil nikdy, nevadí. Je to film především o životě a ten přece taky neskončí za dvě, či tři hodiny...
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Tak kouknul jsem na to jen kvůli Petrovi Narožnému a musím říct, že upoutávka na to se mi líbila víc.
Sedmero krkavců (2015)
Vlastně nevím zda je to pohádka. Vím ale, že je to dobrý.
Betlémské světlo (2022)
Já nevím...
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Veselé Vánoce všem 😎