Recenze (460)
Matrix Resurrections (2021)
Je to asi jako když jdete na koncert, ale zjistíte, že to nehraje ta kapela, na kterou jste původně šli, ale cover band strejců po padesátce, kde se zpěvák před vystoupením kvalitně nachlastal a zpívá všechno o půl tónu níž, basák se neobtěžoval ani ladit a prostě do toho praští až bude kopák a kytarista se snaží hrát všechny skladby líp než originál a z poloviny je to vždycky solo. Bubeník se na to zezadu tak nějak smutně kouká a nezbývá mu než držet rytmus. A samozřejmě skladbu, na kterou jste se těšili nejvíc, vůbec nezahrají...
Had (2021) (seriál)
Pokud si zvyknete na občas až chaotické skoky v čase, tak se jedná o skvělou záležitost, u které se až těžko věří, že je natočená podle skutečné události. Dle slov tvůrců nebylo nutné nic přibarvovat a dokonce museli oproti skutečným událostem často trochu brzdit, aby byl seriál uvěřitelný (např.scéna s opicí byla 100% pravdivá, vynecháno pak bylo, že opice po celou dobu nosila pleny...).
Rodina: záhady moci (2019) (seriál)
Je to rozhodně zajímavé a věřím, že podobné vlivové skupiny ve Washingtonu i jinde skutečně fungují. Bohužel ale dokument trpí častým neduhem a to nedostatkem důkazů. Velice často spojuje události a aktéry silou vůle a používá domněnky jako fakta. Evangelická mentální gymnastika je ale jako vždy na olympijské úrovni, takže pokud je tohle věc, která Vás pobaví, tak s chutí do toho.
The Haunting - Záhadné sídlo Bly (2020) (série)
Tolik čekání kvůli deseti minutám polostrachu? Bohužel tohle není horor ale spíš červená knihovna. Všechno je přehnaně zdlouhavé, co by se dalo vysvětlit v patnácti minutách trvá hodinu a na konci každého dílu je samozřejmě cliffhanger.Bohužel to prostě nebylo "splendid", ale "rather boring".
Smrt do roku 2020 (2020) (TV film)
Příjemná oddechovka lehce připomínající Brass Eye.
Odříznutí (2018)
Hrozně pěkně natočený film, který sráží časté spoléhání na náhodu, úplně nesmyslný závěřečný twist a neskonale stupidní plán dvou pacientů po lobotomii. Tyhle borce bych nenechal plánovat ani výlet na Kokořín.
1917 (2019)
Vizuální a atmosferické porno. Děj je vlastně docela nuda a nic moc Vás nepřekvapí, ale vůbec to nevadí, protože tohle není klasický film, ale úplně jiná forma zážitku. Syrová, drsná, krutá a nepopsatelná.
Chicagský tribunál (2020)
Pro milovníky soudních dramat povinnost. Na film jsem narazil vlastně omylem, ale god bless netflix algorithm, tohle byla prostě bomba! Cohen je boží a role mu hrozně sedla, stejně jako Redmaynovi
I Don't Feel at Home in This World Anymore (2017)
Chápu, že většina lidí ten film asi neocení, ale jesus fucking christ to je tak skvělý, že kdo to nemiluje, je normie dipshit!
Šéfkuchařův stůl: Grilování (2020) (seriál)
Love letter klasickému jižanskému BBQ, u kterého budete slinit jak pes I.P. Pavlova. Tootsie a Rodney jsou absolutní top.