Oblíbené seriály (8)
Dexter (2006)
Útěk z vězení (2005)
Dva z Queensu (1998)
Ponurý dům (2005)
Skvělý seriál plný tajemství, neustále se vyvíjí a role jsou šité na těla, vč. Gillian Anderson (na Akta X jsem si ani nevzpomněla). Není divu, že Anna Maxwell Martin dostala za svůj výkon cenu, vydržela bych se na ni a její další osud dívat dál. Zkrátka: strašně se mi to líbílo!
Nebezpečná identita (2011)
Perníkový táta (2008)
S těžkým srdcem, ale neskrývaným obdivem musím přiznat, že tento seriál u mě porazil i Dextera!
Jak přežít na Aljašce (2013)
Po druhé sezóně zvedám hodnocení, protože je vynikající. Poučili se z první sezóny, která byla spíš taková pohodová, týmy se měnily a hlavně táhly za jeden provaz. Za to dvojka se rozjela ve vylepšené podobě se 4 týmy (Horalové, Zálesáci, Vytrvalci a Vojáci) a každý z nich se snaží do cíle dorazit jako první. Nechybí napětí, krásná příroda, ani 3 skvělé charaktery z 1. série: Marty, Tyler a Dallas. https://www.facebook.com/UltimateSurvivalAlaska